پیشگیری از اعتیاد توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر فارس با طرح «پیمان»

تجلی گفت: طرح «پیمان» فرصتی برای ارائه آموزش پیشگیری از اعتیاد توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان فارس به سایر افراد جامعه است.

«غلامحسین تجلی» با تبریک هفته جهانی هلال احمر و صلیب سرخ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: هر ساله به مناسبت این هفته جهانی برنامه هایی نظیر برگزاری مسابقات و دوره های مختلف برگزار می شد که به دلیل شیوع کرونا اکنون به برنامه های فضای مجازی محدود شده است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس افزود: جمعیت هلال احمر فارس در بحران کرونا با اجرای طرح «عامران» سلامت همزمان با سراسر کشور به مدت 10 روز در آبان سال گذشته در راستای فرهنگ سازی رعایت نکات بهداشتی مقابله با کرونا اقدامات مطلوبی به انجام رسانده است.

وی اضافه کرد: طرح «ناظران سلامت»، نیز با همکاری مشترک با دانشگاه علوم پزشکی شیراز توسط جمعیت هلال احمر فارس به انجام می رسد که زیر مجموعه طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» است و در زمینه نظارت بر اصناف، ادارات و ... از اوایل آذر 99 شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

تجلی با اشاره به اقدامات و برنامه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس بیان کرد: این برنامه ها رده سنی پنج تا 35 سال را در بر می گیرد و به ترتیب شامل کانون های غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و آزاد می شود که کانون آزاد شامل اعضای بالای 18 سال است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش برای پیشگیری از اعتیاد از اولویت های برنامه های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر فارس به شمار می رود و طرح «پیمان» فرصتی برای ارائه آموزش پیشگیری از اعتیاد توسط اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان به سایر افراد جامعه است.

تجلی تصریح کرد: در این برنامه های آموزشی سعی می شود تا هر فرد در جامعه سفیری برای پیشگیری از اعتیاد باشد و مهارت «نه گفتن» و زندگی را ترویج دهد.

کد خبر 1055072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha