۵۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان در گلستان راه اندازی شد

ملک حسینی گفت: در چهار سال گذشته ۵ هزار و ۶۰۰ واحد اقتصاد مقاومتی تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۷ هزار و ۳۰۰ نفر در گلستان راه اندازی شد.

«حسن ملک حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: مجموعه بسیج سازندگی و سپاه استان در حال پیگیری و اجرای پروژه های کلان در استان هستند.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان افزود: پایان اجرای 30 هزار هکتار زهکشی، آغاز 50 هزار هکتار زهکشی، عملیات احداث شهربازی و اجرای عملیات زیرسازی، اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار و رفع مشکلات سد نرماب از پروژه هایی است که با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته 5 هزار و 600 واحد اقتصاد مقاومتی تولیدی و صنایع تبدیلی با اعتبار 110 میلیارد تومان و اشتغالزایی 7 هزار و 300 نفر راه اندازی شد.

 

ملک حسینی گفت: برای رفع موانع تولید در کنار سایر دستگاه ها هستیم و برنامه هایی در این راستا در دستور کار قرار داده است.

 

وی با اشاره به راه اندازی 650 صندوق قرض الحسنه در استان، اظهارداشت: در دو سال گذشته 5 هزار و 200 مورد تسهیلات از طریق این صندوق های قرض الحسنه پرداخت شده است.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: زیرساخت های کشاورزی، آب شرب و جاده های روستایی و بین مزارع از اولویت این سازمان در سال 1400 است.

 

کد خبر 1055168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha