۴۶۵ سبد کالا بین معلولان و نیازمندان توزیع شد

مدیر اداره بهزیستی شیروان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۴۶۵ بسته سبد کالا بین معلولان و نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

«علی اکبر آرام» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبسستان در شیروان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 465 بسته سبد کالا بین معلولان و نیازمندان این شهرستان توزیع شده است که هزینه هر بسته سه میلیون ریال برآورد شده است.

 

 

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان بیان کرد: این تعداد بسته غذایی از محل اعتبارات کرونا تامین شده که مبلغ هر بسته به حساب سرپرست خانوار واریز شده است.

 

 

آرام خاطرنشان کرد: همچنین توسط اداره بهزیستی شهرستان، 150 بسته حمایتی شامل اقلام روغن، برنج، گوشت، ماکارونی، رب، سویا و حبوبات بین آسیب دیدگان و مناطق حاشیه شهر توزیع شده است که مبلغ هر بسته غذایی به ارزش سه میلیون ریال بوده است.

 

 

وی عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان با کمک خیرین و از محل مشارکت های مردمی  150 بسته معیشتی هر کدام به ارزش سه میلیون ریال بین نیازمندان و معلولان شهرستان توزیع شد و 500 پُرس غذای گرم با همکاری مراکز مثبت زندگی و خیرین بین این قشر توزیع شد که همچنان این کمک های ادامه دارد.

 

 

وی تصریح کرد: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، پنج هزار عدد ماسک و تعدادی دستکش و محلول ضدعفونی کننده دست بین جامعه این هدف توزیع شده است.

 

 

مدیر اداره بهزیستی شیروان ادامه داد: بهزیستی شیروان سه هزار و 702 معلول را زیر پوشش دارد که از این تعداد 47 نفر دچار اختلالات بینایی، 19 نفر صوت و گفتار، 905 نفر ذهنی، 426 نفر شنوایی، هزار و 470 نفر معلولان ذهنی و جسمی و 511 نفر دچار اختلالات روانی هستند.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1055169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha