شرکت صدر فولاد لرستان احیاء می شود

خادمی با اشاره به تعیین ضرب الاجل سه ماهه استاندار برای راه اندازی شرکت صدر فولاد لرستان، گفت: با مشارکت سرمایه گذاران این پروژه احیاء می شود.

« سید موسی خادمی» امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شرکت صدر فولاد لرستان اظهار داشت: یکی از صنایع  مهم استان که متاسفانه چند سالی است به دلیل مشکلاتی که برای سرمایه گذار به وجود آمده تعطیل شده است،  شرکت صدر فولاد خرم آباد است.

 

استاندار لرستان با اشاره به جلسات و پیگیری های مستمر برای حل مشکلات این کارخانه گفت: امروز سرمایه‌گذار جدیدی به استان مراجعه کرده و قرار است با همکاری مدیر قبلی به طور شراکتی پروژه را راه اندازی کنند.

 

وی افزود: طبق قراری که امروز با این عوامل تنظیم شده است، مقرر شد که از اول خرداد آورهال و تعمیرات کارخانه شروع شود و انشاالله با برنامه ریزی ظرف ۳ ماه کارخانه صدر فولاد خرم آباد راه اندازی خواهد شد.

 

خادمی با بیان لزوم حمایت دولت از سرمایه گذاران و چرخه تولید گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت حمایت دولت از صنایع تولیدی به سیستم بانکی کمک می کنیم که فعلا پیگیر بدهی‌های قبلی این شرکت نشده تا کار اورهال و تعمیرات اساسی انجام و کارخانه راه اندازی شود.

 

 استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: که سرمایه گذار جدید به تعهدات خود عمل کند و از طرف دیگر ما هم به عنوان نماینده دولت به تعهدات خود در این زمینه عمل خواهیم کرد.

کد خبر 1055322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha