۷ پروژه در منطقه آزاد اروند به بهره برداری می رسد

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر در چهارمین مرحله از افتتاح پروژه های مناطق آزاد کشور هفت پروژه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به بهره براری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، روز (پنج شنبه ۲۳ اردیبهشت) همزمان با سایر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر هفت پروژه از طریق بخش خصوصی در منطقه آزاد اروند با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس به بهره برداری می رسد.

 

ارزش سرمایه گذاری این پروژه ها ۱۴ هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال توسط دولت و ۱٫۶ میلیون یورو است و برای ۹۰۷ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی فراهم خواهند کرد.

 

پست برق ۴۰۰ مگاواتی و واحد جداسازی هوا (اکسیژن پلان) در شرکت فولاد جهان آرا، واحد تولیدی قطعات و ملزومات انواع دستگاه های خودپرداخت(پایانه فروش آنلاین)، مرکز نوآوری اروند تک، یک مجتمع تجاری و یک سردخانه دو مداره و واحد صنعتی تولیدکننده تجهیزات الکترونیکی و کلید مینیاتوری، لوازم بهداشتی(عطر و ادکلن) و فیلتر خودرو از جمله پروژه هایی هستند که قرار است در منطقه آزاد اروند افتتاح شوند.

 

کد خبر 1055805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha