مجریان انتخابات به اصل بی طرفی پایبند باشند

بیکی با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات باید پایبند به اصل بی طرفی در انتخابات باشد، گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، مبنای تبلیغات کاندیداها فضای مجازی است و امکان تخلفات بیشتر خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید بیکی» در جلسه ستاد انتخابات شهرستان با تأکید بر بر رصد فضای مجازی گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشتر تبلیغات کاندیداها در بستر فضای مجازی انجام خواهد شد لذا رصد فضای مجازی باید به صورت ویژه توسط فعالان فضای مجازی و دستگاه های نظارتی در دستور کار باشد.

 

فرماندار نهبندان عنوان کرد: کمیته های انتخاباتی باید در برابر تخلفات انتخاباتی صورت گرفته در فضای مجازی به صورت آنی گزارشات را انجام و ارسال کنند، چراکه در این دوره به دلیل شیوع بیماری کرونا، مبنای تبلیغات کاندیداها فضای مجازی است و امکان تخلفات بیشتر خواهد بود، لذا باید مطالب اصلی و اخبار کذب از یکدیگر تفکیک شود.

 

بیکی با تاکید بر اینکه ستاد انتخابات باید پایبند به اصل بی طرفی در انتخابات باشد، گفت: برای تمامی کاندیداها باید به صورت یکسان و در برابر قانون شرایط را برای آنها فراهم کنیم تا افراد از مجموعه ستاد سوء استفاده ای نداشته باشند.

 

فرماندار نهبندان با تأکید بر تهیه امکانات لازم برای انتخاباتی سالم،  عنوان داشت: برای برگزاری انتخاباتی مطلوب، تمهیدات لازم باید از سوی دستگاه های متولی فراهم شود.

 

وی مطرح کرد: تعداد آراء دور قبل در مکان های مختلف باید لیست شود تا تعداد شعبات در مکان های با جمعیت زیاد افزایش یابد، همچنین شعبه سیار داخل شهری باید در دستور کار باشد تا در مناطقی که جمعیتی تشکیل شده، شعبه ای سیار آرا را جمع آوری کند.

 

کد خبر 1055927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha