هنرستان رشته های حسابداری و بورس در دزفول راه اندازی می شود

محمدی خباز از راه اندازی هنرستان رشته های حسابداری و بورس جهت پذیرش دانش آموزان پایه دهم از مهر ماه سال جاری در دزفول خبر داد.

«رضا محمدی خباز» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و فراهم آوردن زمینه جهت رشد و مهارت آموزی دانش آموزان، توسعه رشته های هنرستانی  و ایجاد رشته های جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر آموزش و پرورش دزفول افزود: بدین منظور برای اولین بار هنرستان رشته های حسابداری و بورس در دزفول راه اندازی می شود و در ایام ثبت نام که متعاقبا اعلام خواهد شد جهت ثبت نام در پایه دهم هنرجو می‌پذیرد.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این ورودی یکی از دبیرستان های مرکز شهر صرفا جهت ثبت نام پایه دهم در رشته های هنرستانی تعمیر وسایل برودتی، تعمیر ماشین های بنزینی و همچنین تعمیر گوشی تلفن همراه و ثابت اختصاص داده خواهد شد که جزییات آن متعاقبا اعلام می شود.

 

محمدی خباز تصریح کرد: هنرستان تخصصی کشاورزی نیز که پس از دو دهه وقفه با همکاری مرکز تحقیقات صفی آباد در مهر 99 بازگشایی شد برای سال تحصیلی آینده در رشته های امور دام، امور زراعی، امور باغبانی و ماشین آلات کشاورزی هنرجو ثبت نام می کند.

 

وی در پایان یاد آور شد: هم اکنون 18 هنرستان با داشتن بیش از 80 رشته محل در شهرستان دزفول در حال فعالیت هستند. 

 

کد خبر 1056009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha