تظاهرات مسلمانان در حمایت از ملت فلسطین در نیویورک

مسلمانان نیویورک در همبستگی با ملت فلسطین در برابر ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی در منهتن تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، صدها نفر از مسلمانان در  نیویورک امروز (چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400) در برابر ساختمان کنسولگری رژیم صهیونیستی در منهتن در ایالت نیویورک تجمع کردند و حملات تل آویو به ملت فلسطین را محکوم کردند.

 

این معترضان با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی که روی آن عبارت «آزادی برای فلسطین» و « به اشغالگری و تجاوزات اسرائیلی پایان دهید» نوشته شده است، شعارهایی در محکومیت اقدام رژیم صهیونیستی سردادند.

 

این تظاهرات با حمایت و مشارکت اعضای گروه یهودی ارتدوکس ضد صهیونیست ناتوری کارتا انجام شد.

 

درگیری های لفظی با برخی از هواداران صهیونیست حامی اسرائیل که در نزدیک این کنسولگری جمع شده بودند، رخ داد که منجر به مداخله نیروهای پلیس رای جلوگیری از درگیری فیزیکی شد و هیچ مصدومیتی ثبت نشد.

 

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان صحنه حملات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیستی است. نظامیان در این مدت به منطقه باب العامود، منطقه شیخ جراح و مسجد الاقصی و اطراف آن حمله کردند.

 

تنش از قدس به نوار غزه منتقل شده است و ارتش صهیونیستی صدها حمله به مناطق مختلف استان غزه انجام داده که منجر به کشته شدن 39 فلسطینی شده است. سه فلسطینی نیز در کرانه باختری کشته شدند.

 

ناتوری کارتا یک اقلیت یهودی ارتدوکس حریدی ضد صهیونیسم است که در سال 1953 میلادی تشکیل یافت. از این گروه با نام سازمان اتحاد یهودیان ضد صهیونیسم یاد می شود. این گروه خواستار نابودی اسرائیل است. این گروه معتقد است که براساس تلمود،تشکیل دولت یهود تا پیش از ظهور ماشیاخ یا منجی جهان ممنوع و نامشروع است.

کد خبر 1056054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha