مسئولانی که قصد ثبت نام دارند حداکثر  با ۲ همراه در ستاد انتخابات  حضور یابند

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ثبت نام کنندگان گفت: اگر مسئولی می خواهد ثبت نام کند حداکثر با دو همراه در ستاد انتخابات حضور پیدا کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، جمال عرف صبح امروز پنج شنبه (۲۳اردیبهشت)پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: روند ثبت نام  به درستی در حال انجام است تا دیروز 130نفر ثبت نام کرده اند و ما در روند ثبت نام ها از ظرفیت مواد قانونی استفاده می کنیم.  

 

معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: تمامی داوطلبانی که علاقه مند هستند ذیل ماده59 همه مدارک خود را در اختیار ما قرار می دهند و ما هم در انتها مدارک را در اختیار شورای نگهبان قرار می دهیم.

 

وی در مورد لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط داوطلبان افزود: به نظر می آید روند مناسبی در حال انجام  است در شرایط بیماری کرونا هستیم وزیر کشور رییس قرارگاه عملیاتی کرونا است توقع می رود، در ستاد ثبت نام پروتکل ها را رعایت کنیم دیروز شاهد بودیم یکی از داوطلب ها پروتکل ها را رعایت نکرد، می خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوش زد کنم.

 

عرف ادامه داد: همه مسئولیت اجتماعی داریم که ایجاد تزاحم نکنیم اگر مسئولی  می خواهد ثبت نام کند حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند و از کسانی که اینگونه رعایت کردند تشکر می کنم اما اینکه داوطلبی اصرار دارد جمعیت قابل توجهی را با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند چه با عنوان مسئول و یا رسانه باید این مسیولیت اجتماعی را گوشزد کنیم تا بعد از آن شاهد چنینی اتفاقاتی نباشیم.

 

وی گفت:اگر این افراد پروتکل ها را رعایت نکنند چه توقعی از سایرین می رود، چهل کاربر در ده ساعت فعالیت می کنند که اگر این ها بیمار شوند مشخص نیست چه اتفاقی می افتاد.

 

عزف همچنین در مورد تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام شده  همان سال فرجه زمانی پنج روز در ده ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد اما اگر  به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که  آیا مصوبه شورای نگهبان را وزارت کشور اجرا می کند یا  توافقی صورت گرفته است گفت: طبق ماده ۵۹که در اطلاعیه شماره ۱۴اعلام شده است همه داوطلبین باید تمامی  مدارک  را در اختیار ما قرار دارند ما نیز  همه مدارک را جمع می کنیم و در پایان ۵روز تحویل شورای نگهبان می دهیم.

کد خبر 1056293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha