طرح دولت ملی برای مقابله با انحصارهاست

سخنگوی پیشین وزارت خارجه پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به طرح خود به عنوان طرح دولت ملی گفت: این طرح برای مقابله با انحصارهاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، در سومین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ،رامین مهمان پرست پس از ثبت نام  در جمع خبرنگاران گفت:  در روزهای اخیر شاهد موج سنگینی از تخریب و دورغ با عنوان بنزین بیست هزار تومانی هستیم،باید بررسی شود که چه افرادی حاضر شده اند چنین دروغی بگویند.

سخنگوی پیشین وزارت خارجه  اظهار داشت: هدف اصلی ما تامین منافع مردم و رسیدگی به قشر متوسط و ضعیف است تا فاصله طبقاتی جبران شود، طرح ما برای برقرای عدالت در یارانه سوخت این است که سهمیه سوخت براساس کارت ملی داده شود تا فردی که ده خوردو دارد، ده برابر کسی که خودرو ندارد از یارانه استفاده نکند.

وی در توضیحاتی در رابطه با این طرح گفت: اتفاقا طرح ما رایگان کردن قیمت بنزین براساس سهیمه ای است که به مردم تعلق می‌گیرد. ممکن است جوانی اتومبیل ندارد اما ارزش سهمیه او لیتری ۲۰ تومان است. من گفتم سهیمه ای که تعلق می‌گیرد به لحاظ بین‌المللی لیتری ۲۰ هزار تومان است که شامل ۱۵ لیتر سهمیه بنزین و ۱۵ لیتر سهمیه گازوییل می‌شود. هرفردی در ماه ۳۰ لیتر یعنی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان می‌تواند استفاده کند. اگر خریدار اجناس تولید داخلی باشد هم می‌تواند ماهیانه ۷۰۰ هزار تومان استفاده کند. این یعنی ما به قشر ضعیف کمک می کنیم. یارانه پنهان توسط افراد پرمصرف استفاده می شود و باید به جیب اقشار ضعیف برگردد.

وی با بیان اینکه طرح دولت ملی برای مقابله با انحصارهاست،گفت: طرحی برای  ساخت 5/1 میلیون مسکن تهیه شده است. طرحی برای خرید خدمت سربازی با اقساط ماهی یک میلیون تومان تهیه شده است و برای کسانی که مایل به خدمت سربازی هستند، حقوق براساس مدرک تحصیلی در نظر گرفته ایم.

کد خبر 1056352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha