بخش عمده ای از مشکلات اجتماعی علت فرهنگی دارند

فرمانده سابق بسیج مستضعفین گفت: بخشی از مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد یا طلاق به شرایط اقتصادی برمی‌گردد ولی بخش عمده‌ای از آن علت فرهنگی دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری سردار علیرضا افشار پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران ،گفت: انتخابات سرنوشت ساز است، دولت مسئولیت بسیار سنگینی دارد و بخش عمده مسائل اجرایی در دولت متمرکز شده است. باید همت کنیم دولت توانمند جهادی و انقلابی را سرکار بیاوریم.

 

فرمانده سابق بسیج مستضعفین اظهار داشت : بخشی از مشکلات اجتماعی مثل اعتیاد یا طلاق به شرایط اقتصادی برمی‌گردد ولی بخش عمده‌ای از آن علت فرهنگی دارد.  پس از فرهنگ هم نباید غافل باشیم. نباید به آدرس های غلط توجه کنیم . وی با بیان اینکه باید با کابینه قوی و پاکدست و معاونان متخصص برنامه طراحی شده ام را  اجرایی کنم گفت: باید  اشکالات برنامه دولت‌های قبلی را حل کرد نه اینکه به طور کامل آنها را کنار گذاشت. این اقدام هزینه‌هایی برای ما دارد و ضررهایی را متوجه کشور و مردم می‌کند.


وی‌ گفت:  ما باید در حوزه دیپلماسی  رویکرد مردمی داشته باشیم، ما در مجامع بین‌المللی قدرت نفوذ نداریم اما در قدرت دیپلماسی عمومی توانا هستیم و دنیا به دنبال شنیدن صدای ایران است.

 

افشار با بیان اینکه شعار دولت من «با مردم و برای مردم» است،خاطر نشان کرد: مردم شأنی دارند که هم برای انقلاب جان خود را فدا کرده‌اند و هم الان مشکلات و فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنند، پس ما باید برای آنها هرکاری می‌توانیم انجام دهیم.

 

کد خبر 1056421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha