کاندیداها، برنامه عملیاتی خود برای حمایت از تولید را تشریح کنند/  حرف و شعار مشکلی را حل نمی کند

حجت الاسلام پناهی گفت: امروز یکی از انتظارات جدی مردم از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این است که برنامه عملیاتی خود برای حمایت از تولید و حل مشکلات اقتصادی کشور را تبیین و تشریح کنند.

حجت الاسلام محمدسعید پناهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که در حال حاضر یکی از مشکلات جدی کشور ناظر به مساله تولید و موانع فراروی آن است، اظهار داشت: با توجه به این که در فصل انتخابات قرار داریم، انتظار جدی از کاندیداها وجود دارد که به صورت شفاف و دقیق، برنامه های خود در راستای حمایت از تولید و رفع موانع بر سر راه آن ها را برای مردم تشریح نمایند.

 

عضو انجمن اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم افزود: به هر حال کسی که می خواهد سکاندار قوه مجریه کشور شده و خود را در معرض رأی عمومی ملت قرار دهد، نمی تواند نسبت به مباحث اقتصادی از جمله مسایل مرتبط با حوزه تولید بی تفاوت و یا کم تفاوت باشد.

 


وی همچنین گفت: به خصوص این که امروز در شرایطی قرار داریم که بحث اقتصاد و معیشت مردم در اولویت مباحث کلان کشور قرار دارد و باید دغدغه مندان و کسانی که خود را شایسته تصاحب پست ریاست جمهوری می بینند به این مساله به طور جدی ورود عالمانه و کارشناسانه کنند.

 


این کارشناس مسایل اقتصادی در ادامه با بیان این که نقش دولت در بسترسازی حمایت از تولید بسیار کلیدی و مهم است، افزود: اعطای تسهیلات مناسب به تولیدکنندگان واقعی، اصلاح ساختار بانکی و نظام مالیاتی در راستای حمایت از تولید و همچنین رفع موانع دست و پاگیر بر سر راه تولید از جمله انتظارات بخش تولید از رئیس جمهور و دولت آینده است.

 


وی همچنین ابراز داشت: البته قوای سه گانه باید در فضای همدلی و هم افزایی، دست در دست هم بدهند تا حقیقتاً شاهد حرکت مطلوب چرخ های اقتصاد کشور و رفع مشکلات فراروی آن باشیم، چه آن که به صرف حرف و شعار مشکلی حل نخواهد شد.

کد خبر 1056520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha