کشتار انسان های بی گناه در غزه برگ دیگری از جنایات رژیم صهیونیستی است

عزیزی گفت: رژیم صهیونیستی در غزه با کشتار انسان های بی گناه برگ دیگری از جنایت خود را رقم می زند و ملت فلسطین پس از گذشت هفت دهه همچنان مقاومت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 25 اردیبهشت) با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در غزه در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: مدعیان حقوق بشر با دیدن این جنایت ها باز هم مثل خفه خون گرفته اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: رژیمی که سرتا پا جعلی است و یک ملت را با اشغالگری خود نزدیک به یک قرن آواره کرده است در حال حاضر در غزه با کشتار انسان های بی گناه برگ دیگری از جنایت خود را رقم می زند و ملت فلسطین پس از گذشت هفت دهه همچنان مقاومت می کند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این جنایات با بیداری امت اسلام، روز به روز بیشتر نمایان می شود و متاسفانه سکوت مدعیان حقوق بشر در مقابل قتل عام ملت بی دفاع فلسطین به ویژه زنان و کودکان دور از عدالت است.

خاطر نشان می شود، طبق اعلام سازمان دفاع مدنی در غزه از آغاز بمباران ‌های رژیم صهیونیستی، 139 فلسطینی شهید شده اند که 39 کودک و 22 زن در میان آنها بوده است.

کد خبر 1056809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha