۱۱۳ نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر شیروان تایید شدند

سرپرست فرمانداری شیروان گفت: ۱۱۳ نفر از داوطلبان شورای اسلامی شهر شیروان در هیات عالی نظارت استان تایید شدند.

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: از 128 نفر ثبت نام کننده برای شورای شهر در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه 113 نفر تایید شدند.

 

 

سرپرست فرمانداری شیروان بیان کرد: تعداد  افراد رد صلاحیت شده توسط هیات نظارت شهرستان در مجموع  15 نفر بودند که نتیجه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان پس از مرحله اجرایی، نظارت شهرستان و استان 12 نفر تایید مجدد شدند و سه نفر انصراف دادند که از مجموع 113 نفر، 76 نفر در شیروان، 17 نفر در زیارت، 9 نفر در لوجلی و 11 نفر از قوشخانه بودند.

 

 

ذوالفقاری در خصوص تایید صلاحیت شوراهای اسلامی روستایی و عشایری خاطرنشان کرد: نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان 31 اردیبهشت ماه از طریق بخشداری ها به داوطلبان اعلام و آنها چهار روز پس از دریافت، می توانند اعتراض احتمالی خود را نسبت بررسی صلاحیت ها به هیات نظارت استان خراسان شمالی اعلام کنند.

 

 

با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی، شهر بجنورد به عنوان یکی از ۲۴ مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از ۸ شهر منتخب برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، انتخاب شدند.

 

 

ثبت نام داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۲۴ شهر استان خراسان شمالی از ۲۰ اسفندماه سال گذشته شروع و ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۶ اسفندماه ۹۹ پایان یافت و ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستایی و عشایری نیز ۱۶ فروردین ماه امسال به مدت یک هفته انجام شد.

 

 

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همران میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1056900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha