چهارمین جشنواره عکاسی «دیار ماندگار» در شهرستان تیران و کرون برگزار می شود

چهارمین جشنواره عکاسی «دیار ماندگار» در راستایی استعداد شناسی و کمک به رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان به همت کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران برگزار می شود.

«اکبر مهدی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به فعالیت هایی که کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران برای شناسایی و رشد استعدادهای جوانان و نوجوانان برگزار می کند، اظهارداشت: جشنواره های فرهنگی و هنری این مرکز در همین راستا و هدف برگزار می شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران با اشاره به برگزاری جشنواره عکاسی «دیار ماندگار» افزود: این جشنواره استفاده از گوشی هوشمند و دوربین های عکاسی را هدفمند و زمینه ساز شناسایی ظرفیت های گردشگری و استعدادهای عکاسی است.

 

وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره از این جشنواره برگزار می شود، خاطرنشان کرد: عکاسی از طبیعت،آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری شهرستان مورد هدف و موضوع جشنواره می باشد.

 

*تسهیلات ویژه برای شرکت کنندگان

 

مهدی زاده با اشاره به هدفگذاری امسال برای رسیدن به اهداف اصلی فرهنگی و هنری کانون و این جشنواره، تصریح کرد: برای تحقق این امر تسهیلات ویژه برای شرکت کنندگان پیش بینی شده که علاوه بر رقابت، جنبه آموزشی نیز دارد.

 

وی در خصوص تسهیلات ویژه آن گفت: به پاس تقدیر از شرکت کنندگان برگزاری یک تور گردشگری شهرستان تیران و کرون همراه با کارگاه عکاسی در نظر گرفته شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران یادآورشد: هدیه نفیس همراه با یک  دوره ورکشاپ فتوشاپ رایگان نیز برای نفرات برتر این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

*تسهیل شرایط برای ورود به جشنواره

 

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط فرصت را برای حضور افراد بیشتر و شناسایی استعدادها فراهم می کند،اظهارداشت: شرکت برای تمام عموم آزاد و سابقه در دو بخش عکاسی با موبایل و دوربین دیجیتال انجام می شود که البته آثار نباید کپی  و از اقدامات طراحی دستی برخوردار بشود.

 

مهدی زاده 20خردادماه را آخرین فرصت برای شرکت در این جشنواره اعلام کرد و گفت:‌ شرکت کنندگان می بایست سه اثر را به آدرس ایمیل neshatejavani@yahoo.com و یا به صفحه اینستاگرام گروه اوقات فراغت شهر به آدرس kanonportal ارسال کرده یا در قالب لوح فشرده به واحد فرهنگی و جوانان اداره ورزش و جوانان تیران و کرون تحویل داده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: موسسه مردم نهاد نسل جوان فردا (تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان) نیز در برگزاری این جشنواره همکاری می کند.

 

*گردشگری فرصت مناسب توسعه اقتصادی تیران

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران گفت: گردشگری فرصت مناسب توسعه اقتصادی این منطقه است که این پتانسیل در حال شناسایی و رشد است.

 

وی ادامه داد: فعالیت های هنری متناسب با این حوزه زمینه اشتغال و فرصت شغلی را نیز برای افراد فراهم می کند که این موضوع در راستای اهداف و برنامه های این کانون می باشد.

کد خبر 1056980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha