بیش از ۱۰۰۰ نفر بسیجی در محافل قرآنی ماه رمضان شرکت کردند

عزیزی نیا با اشاره به حضور یک هزار نفری بسیجیان جهرمی در محافل قرآنی ماه رمضان گفت: این محافل با محوریت مسجد و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

«حسن عزیزی نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به حضور یک هزار نفری بسیجیان جهرمی در محافل قرآنی ماه رمضان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن مساجد، محافل قرآنی پایگاه های بسیج شهرستان جهرم که قریب به اتفاق آن را جوانان تشکیل می‌دهند، با محوریت مسجد و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار شد. 

 

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه شهرستان جهرم افزود: پایگاه هایی که شرایط جلسات حضوری را نداشتند با تشکیل گروه های مجازی، محافل قرآنی را با حداکثر اعضا برگزار کردند و شور و نشاط ماه رمضان، ماه بهار قرآن را به منازل مخاطبان خود وارد کردند. 

 

وی ادامه داد: از جمله برنامه هایی که در این محافل اجرا شد، می توان به جزء خوانی قرآن کریم، تفسیر قرآن، ارائه نکات ناب معنوی و سخنرانی های قرآنی اشاره کرد. 

 

 عزیزی نیا در پایان گفت: استعدادیابی قرآنی بسیجیان شهرستان، ارائه آموزش های تخصصی قرآن در زمینه های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن، مسابقات قرآن و تجلیل از نخبگان و قهرمانان قرانی از اهم برنامه های دارالقرآن بسیج شهرستان در سال پیش رو است.

کد خبر 1057705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha