سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است

اصغری گفت: موضوعی مهمتر از سلامت دانش آموزان برای ما وجود ندارد و این امر اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به برگزاری آزمون حضوری، انتظار ما نظارت بیشتر دانشگاه علوم پزشکی برای اطمینان بیشتر خانواده های دانش آموزان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: آموزش و پرورش یکسال خوبی را از نظر آموزش پشت سر گذاشته است و این قول را داده ایم و چیزی مهمتر از سلامت دانش آموزان برای ما وجود ندارد و اولویت اصلی سلامت این قشر است بنابراین در این خصوص تلاش خود را می کنیم و مراقبت از دانش آموزان در این روزهای پایانی مورد توجه جدی ماست. 

 

وی با اشاره به اجرای طرح نماد عنوان کرد: برای اجرای این طرح نیازمند همدلی همه دستگاه ها هستیم تا بتوانیم از آسیب های اجتماعی پیشگیری کنیم و ما همه همت خود برای اینکه از این سرمایه عظیم پاسداری کنیم، خواهیم داشت.

 

اصغری افزود: با توجه به اهمیت موضوع آسیب های اجتماعی، انتظار است دستوراتی داده شود تا همه پای کار باشند.

 

در ادامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار کرد: طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) از مهمترین طرح ها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی است زیرا از کودکی مشکلات روحی و روانی توسط اولیا و مدرسه، رصد و غربالگری می شود.

 

«مریم بیدخام» اعلام کرد: اعتبار ۴۸۵ میلیون تومانی از ابتدای اجرای این طرح پیش بینی می شود انتظار می رفت از دستگاه هایی که همکاری بیشتری داشتند تقدیر شود تا ایجاد انگیزه شود و دستگاه هایی که همراهی کمتری دارند انتظار است همراهی بیشتری داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال از اعتبارات، ۸۵۶ میلیون تومان برای تجهیز مدارس حاشیه نشین استان اختصاص یافته است.

 

کد خبر 1057739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha