تظاهرات گسترده اعتراضی ایالت های آمریکا را فرا گرفت

در جهت حمایت از فلسطین، تظاهرات ایالت های مختلف آمریکا را در بر گرفت و آمریکایی ها، شعارهایی را بر محکومیت حمایت آمریکا از اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، به دنبال اعتراضات مردم در کشورهای اروپایی، شهرها و ایالت های آمریکا نیز شاهد تظاهرات اعتراض آمیز علیه اقدامات صهونیست ها در فلسطین، کرانه باختری، غزه و قدس اشغالی بود.

 

تظاهرات اعتراض آمیز به طور همزمان در بروکلین، یکی از قدیمی ترین شهرهای نیویورک و واشنگتن آغاز شد و تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین، شعارهایی را در محکومیت صهیونیست ها سر دادند و راه ها را بند آوردند.

 

نیویورک نیز شاهد تظاهرات همبستگی با فلسطین بود و هزاران نفر نیز در شهر دیربورن میشیگان علیه حمایت آمریکا از اسرائیل شعار سر دادند و این شعارها در زمانی که جو بایدن، رئیس آمریکا آمریکا مشغول بازدید از کارخانه خودروسازی فورد بود، سر داده شد.

 

در همین راستا، قرار است امروز ریاض المالکی، وزیر امور خارجه فلسطین درباره مسئله فلسطین در نشست سازمان ملل نیویورک شرکت کند.

 

پیش ینی می شود روز پنج شنبه الماکلی طی نشست، با جمعی از وزرای خارجی صحبت کند.

 

گفتنی است، درگیری ها در فلسطین وارد دهمین روز خود شده است و در همین راستا،  سازمان عفو بین ‌الملل حملات رژیم صهیونیستی به شهروندان غیرنظامی و ساختمان‌های مسکونی در باریکه غزه را «جنایات جنگی» توصیف کرد و خواستار تحقیق درباره آن شد.

کد خبر 1058188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha