راهپیمایی مردم البرز علیه جنایات رژیم صهیونیستی

مردم استان البرز جمعه ۳۱ اردیبهشت با حضور در مسیرهای راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر به صحنه آمدند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مردم استان البرز جمعه ۳۱ اردیبهشت با حضور در مسیرهای راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی بار دیگر به صحنه آمدند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند. 

 

جنایات رژیم صهیونیستی و وقایعی که از کشتار کودکان و زنان در فضای مجازی پخش شده است خشم تمام انسان دوست های جهان را بر انگیخته است و در گوشه گوشه بسیاری از کشورهای شاهد راهپیمایی خودجوش مردم هستیم. 

 

مردم استان البرز نیز با حضور پرشور خود در راهپیمایی علیه رژیم صهیونستی بار دیگر به صحنه آمدند و علیه جنایات های آنان شعار سر دادند و از سازمان های بین المللی به منظور واکنش به این جنایات درخواست اقدام جدی کردند.

 

این راهپیمایی پرشکوه با حضور اقشار مختلف مردم با رعایت قوانین و مقررات بهداشتی مقابله با کرونا پس از اقامه نماز جمعه از مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) در کرج همچنین از مصلی نمازجمعه مهرشهر برپا شد. 

 

« حجت الاسلام روحی یزدی» در حاشیه برپایی این راهپیمایی اعتراض آمیز گفت: شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل این مرتبه نه تنها از ایران بلکه از طرف مردم اروپا و آمریکا علیه جنایات استکبار برخاست.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: صهیونیسم سال های سال است که با هدف تجاوز به حقوق مسلمانان فلسطین آنان را از وطن مادری شان رانده است و به حقوق دیگر مردم مستضعف دنیا با هدف سهم خواهی بیشتر تلاش می کند.

 

روحی یزدی خاطرنشان کرد: اعتراض های مردمی گویای بی تفاوت نبودن آنان نسبت به جنایاتی است که موجب خشم آزادمردان دنیا را ایجاد کرده است. 

 

همچنین حجت الاسلام کاظم شکری در این رابطه گفت: مردم مومن و ولایتمدار البرز بار دیگر در صفوف بهم پیوسته نشان دادند که علیه ستم و ظلم بی تفاوت نیستند. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: حق طلبی و حق خواهی یکی از ملاک های حضور مردم در عرصه راهپیمایی نسبت است و نشان دهند بی تفاوت نبودن نسبت به مسائلی که همواره مسلمانان با آن روبه رو بودند.

 

 

 

کد خبر 1058670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha