۳۰۰ بسته معیشتی و غذایی بین مددجویان شیروان توزیع شد

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان گفت: به همت کانون شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان ۳۰۰ بسته معیشتی و غذایی بین مددجویان این شهر توزیع شد.

«محمد محمدزاده قانعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به همت کانون شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان 300 بسته معیشتی و غذایی و بیش از 500 پرس غذای گرم بین مددجویان این شهر توزیع شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) شیروان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های اردیبهشت ماه امسال بیان کرد: توزیع گوشت گوسفندی و مرغ به صورت بسته بندی بهداشتی به تعداد ۱۰۰ بسته، ارائه خدمات دارویی و درمان و نان مهربانی و کمک معیشتی و اجاره بها منزل و پرداخت قبوض و غیره، خرید کتاب درسی برای  دانش آموزان  نیازمند در مقاطع مختلف با همکاری مدارس، برگزاری مراسم شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) با رعایت پروتکل های  بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و پذیرایی از همه مهمانان به صورت غذای گرم بیرون بر از اهم اقدامات انجام شده اردیبهشت ماه توسط این کانون بوده است.

 

 

محمدزاده ساخت سرویس بهداشتی برای خانواده نیازمند، پرداخت کمک هزینه به ۵۶ یتیم و هدیه مواد غذایی به یکی از مرکز معلولین ذهنی شهرستان، افتتاح خانه هلال برای خدمات رسانی به همشهریان، تولید کیسه پارچه ای نان و افزایش تولید سبزی پاک کرده به صورت بسته بندی بهداشتی در کارگاه های مسجد و توزیع در سطح شهر برای فروش را از اقدامات انجام شده توسط این اعضای کانون نام برد.

 

 

وی تصریح کرد: همه و همه این کمک ها با استعانت از خداوند متعال و یاری خیرین عزیز امکان پذیر شده است و همچنان نیازمند کمک و یاری خیرین عزیز هستیم.

 

 

 

کد خبر 1059207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha