شیروان در آزادسازی خرمشهر ۱۷ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان گفت: شیروان در آزادسازی و فتح خرمشهر ۱۷ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

«رمضانعلی رازقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی و فتح خرمشهر اظهار داشت: شیروان در آزادسازی فتح خرمشهر 17 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که مایه افتخار شهرستان و استان است.

 

 

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شیروان بیان کرد: در سوم خرداد سال 61 ایران، شهدا و جانبازان بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزش های اسلامی بود و خرمشهر را خدا آزاد کرد.

 

 

رازقی خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز مملکت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان است که به ایثار، فداکاری، صبر و مقاومت خانواده این عزیزان افتخار می کنیم و در کنار خانواده آنان روحیه می گیریم و همواره یاد شهدای گرانقدر در ذهن و دل مردم تمام مملکت زنده و فراموش نشدنی است.

 

 

وی با توجه به برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر در این شهرستان عنوان کرد: حضور مدیران شهرستان در گلزار شهدا و عطرافشانی و غباروبی مزار شهدای عملیات فتح خرمشهر، دیدار با خانواده شهدای این روز علی اکبر حسن زاده و غلامزاده صلاحی و برنامه کوهنوردی 25 نفر از جانبازان این شهرستان به درکش مانه و سملقان از جمله برنامه های این روز است.

 

 

وی تصریح کرد: شهرستان شیروان در دوران دفاع مقدس 637 شهید و هزار و  500 جانباز تقدیم نظام کرده و هم اکنون 101  آزاده دارد.

 

 

کد خبر 1059533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha