انتخاب اصلح و انتخابات پر شور مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: انتخاب اصلح و انتخابات پر شور مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی است و باید با شورآفرینی انتخاباتی برگزار شود که منجر به انتخاب اصلح شود.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: در آستانه انتخابات قرار داریم و دشمن در آستانه انتخابات درصدد مایوس کردن مردم و در نتیجه حضور کمرنگ مردم در صحنه انتخابات است. و باید با اطلاع رسانی دقیق برای حضور حداکثری وارد عمل شویم.

 

امام جمعه نکا افزود: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پیش رو داریم و آحاد مردم جامعه باید برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در رابطه با صلاحیت کاندیداهای انتخابات؛ در کشورهای دیگر هم بررسی صلاحیت وجود دارد و  در فرانسه هم نهاد عالی شورای قانون اساسی صلاحیت ها را بررسی می کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در ایران هم نهاد مقدس شورای نگهبان وجود دارد که صلاحیت افراد را بررسی می‌کند هر چند که متهم هم می شود؛ اما باید بدانیم که شورای نگهبان براساس قانون، صلاحیت افراد را بررسی می کند و باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذاریم.

 

امام جمعه نکا افزود: انتخاب اصلح و انتخابات پر شور مهمترین وظیفه ما در شرایط کنونی است و باید با شورآفرینی انتخاباتی برگزار شود که منجر به انتخاب اصلح شود.

 

وی یادآور شد: وظیفه ملی و شرعی همه مردم حضور در انتخابات و انتخاب شخص صالح است و عدم حضور در انتخابات، خوشحال و دلشاد کردن دشمن، نادیده گرفتن آرمان های انقلاب و پایمال رفتن خون شهدا و ارزش هایی است که بیش از 40 سال برای آن زحمت کشیده ایم.

کد خبر 1059675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha