ارسال هزار اثر به پویش فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ارسال هزار و ۸۵ اثر برای مشارکت در پویش فرهنگی و اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «ناصر نبی زاده» عنوان کرد: پویش جلوه های فرهنگی و اجتماعی استان با هدف تصویر سازی نشاط و شادی مثبت در آداب و سنن اقوام خراسان جنوبی در فضای مجازی برگزار شد.

 

وی با بیان این که حدود 500 اثر در قالب عکس، 125 اثر در بخش قالب نوشته، 260 اثر در قالب فیلم و بالغ بر 200 اثر در قالب پوستر ارسال شد، ادامه داد: از بین این آثار 200 عکس، 25 عکس نوشته، 100 فیلم و 250 پوستر برای مرحله داوری انتخاب شد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به این که داوری آثار در دو بخش مردمی و تخصصی در حال انجام است، خاطرنشان کرد: متعاقبا زمان برگزاری اختتامیه و اسامی برگزیدگان، اعلام خواهد شد.

 

به گفته نبی زاده، در بخش مردمی به نفرات اول تا سوم قالب عکس، عکس نوشته و پوستر به ترتیب 600، 500 و 400 هزار تومان و در قالب فیلم 800، 600 و 500 هزار تومان اهدا خواهد شد.

 

وی افزود: در بخش تخصصی نیز به نفرات اول تا سوم قالب عکس، عکس نوشته و پوستر یک میلیون و 200، 900 و 700 هزار تومان و در قالب فیلم 2 میلیون، یک میلیون و 500 و یک میلیون تومان تقدیم می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر این که برگزاری رویدادهای فرهنگی، هنری و رسانه ای از ارکان مهم جریان تولید و مصرف در کشور است، عنوان کرد: پویش های تولید محتوا، ابزاری برای عمومی سازی امر تولید محتوای فرهنگی، هنری ورسانه ای و تاثیر گذاری بر فرهنگ عمومی است.

 

 

 

 

کد خبر 1059949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha