شناخت و معرفت به اهل بیت (ع) باید در دهه کرامت پررنگ شود

نیازی گفت: شناخت و معرفت به اهل بیت (ع) باید در دهه کرامت پررنگ شود، چرا که جوانان و نوجوانان نیاز دارند که فرهنگ اهل بیت (ع) را بیشتر به آنان ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کیوان نیازی»، امروز (سه شنبه 4 خرداد) در مراسم جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: همدلی و یکپارچگی بین مدیران ارشد و مردم در تمام برهه ها نشان از فرهنگ بالای این مردم دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری فارس با اشاره به اینکه بیش از سه میلیون و 500 هزار بسته معیشتی توسط مردم فارس به نیازمندان استان ارائه شده است، افزود: فرهنگ زیارت باید ترویج بدهیم و باید از اهل بیت (ع) دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه شناخت و معرفت به اهل بیت (ع) باید در دهه کرامت پررنگ شود، چرا که جوانان و نوجوانان نیاز دارند که فرهنگ اهل بیت (ع) را بیشتر به آنان ارائه کنیم، اضافه کرد: کمک به نیازمندان یکی از فعالیت هایی است که باید مورد توجه باشد، چرا که این از سیره اهل بیت (ع) است.

نیازی با یادآوری این مطلب که محور برنامه های دهه کرامت باید «امین ولایت» باشد، اظهار کرد: وظیفه ما اینست که مبحث فضای مجازی را به نفع دین و مذهب و همچنین قانون جمهوری اسلامی بیاوریم و باید آنقدر زیبا باشد که جوانان و نوجوانان سوق پیدا کنند.

وی گفت: آینده ایران در اختیار نسل جوان و نوجوان است و شناخت اهل بیت (ع) یکی از مسائلی است که باید به آن توجه شود.

کد خبر 1060143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha