« دفاع دیروز، جهاد امروز» در مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا

قهرمانی گفت: همزمان با هفته گرامیداشت حماسه سوم خرداد طرح « دفاع دیروز، جهاد امروز» در مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا برگزار شد.

«حسین قهرمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد در کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا اظهارکرد: جامعه امروز نیازمند همدلی و اطاعت پیش از پیش از مقام معظم رهبری است تا با پرهیز از سلایق شخصی موفق به راه خود ادامه دهد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا با بیان اینکه دشمن همیشه در کمین است افزود: دشمن همان دشمن است تنها شیوه‌های خود را متفاوت کرده، اما کور خوانده و ملت بیدار و هوشیار ایران اسلامی در کنار روحانیت گوش به اوامر رهبر است.

 

وی یکدلی، وحدت کلمه و پیروی از خط ولایت را رمز پیروزی در برابر دشمن دانست و بیان کرد: تعمیق افکار اسلامی و انقلابی توام با بصیرت و به دور از خودبینی عامل موفقیت است.

 

قهرمانی با بیان اینکه در گرامیداشت حماسه سوم خرداد به منظور ترویج اندیشه‌های شهدا برنامه‌های مختلفی در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد تصریح کرد: اجرای طرح « دفاع دیروز، جهاد امروز» یکی از این برنامه‌ها بود که در قالب آن با همکاری خیرین گمنام و گروه جهادی پایگاه شهید شاپور آهنی، کارگاه ساخت صنایع سفالی یک بانوی سرپرست خانوار آماده بهره برداری شد.

 

وی از برگزاری حلقه بصیرتی ویژه آزادسازی خرمشهر خبرداد و اظهارداشت: همچنین مسابقه فوتبال دستی، دارت با حضور نوجوانان برگزار شده و  شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا از دیگر برنامه‌های این هفته بوده است.

کد خبر 1060593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha