سیره علمی و عملی امام خمینی(ره) برای مردم تبیین شود

به گفته مرادی، دستگاه های اجرایی علاوه بر فضاسازی ادارات، تبیین عالمانه از شخصیت ایشان برای تداوم راه و اندیشه حضرت امام داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در جلسه ستاد ارتحال امام راحل و قیام خونین 15 خرداد اظهار کرد: امام راحل خداباوری، معنویت، اخلاق، دین و تحول را نه تنها برای مردم ایران بلکه برای تمام مسلمانان به ارمغان آوردند.


خدابخش مرادی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، اشاره کرد و گفت: در سنوات گذسته تمام تمهیدات لازم برای حضور زائران در حرم امام راحل فراهم  می شد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا در برنامه ها شاهد تغییرات هستیم.

 


وی خاطرنشان کرد: تمام دستگاه ها علاوه بر تبلیغات اداری بایستی تبیین عالمانه از شخصیت ایشان برای تداوم راه و اندیشه حضرت امام داشته باشند.

 

این مقام مسئول به نقش رسانه ها در تولید محتوا در این خصوص تاکید کرد و افزود: در برنامه ها باید توجه بسیاری بر تبیین شخصیت امام راحل برای نسل جوان داشته باشیم.

 


مرادی به انتخابات پیشرو و تمهیدات لازم در حوزه اجرایی، فناوری، پشتیبانی  و برگزاری انتخابات در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: سلامت شهروندان و مشارکت حداکثری در انتخابات مورد تاکید است.

 


معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه تعامل خوبی بین ستاد انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات وجود دارد، افزود: در تمام شهرها و روستاهای استان زنجان انتخابات اجرا می شود.

 


مرادی به تاکیدات رهبری برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: تمهیدات لازم برای این حضور اتخاذ شده است.

کد خبر 1060794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha