تفاهم نامه  اشتغال ۲۳۰ میلیارد ریالی در نهبندان منعقد شد

بیکی گفت: دو تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه خاوران شهرستان نهبندان و بخش خصوصی به میزان ۲۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال ۴۰ نفر امضاء شد.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: به منظور توسعه، پیشرفت و تعالی شهرستان، ایجاد و گسترش زمینه های همکاری، هدایت و حمایت سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی، در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و اصل ۴۴ قانون اساسی دو تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه خاوران شهرستان و بخش خصوصی منعقد شد.

 

فرماندار‌ نهبندان با بیان اینکه این تفاهم نامه ها در راستای  نیل به اهداف و برنامه های مربوطه به سرمایه گذاران و توسعه و همچنین استفاده از توانمندی و پتانسیل های موجود شهرستان منعقد شده است، افزود: تفاهم نامه فی مابین رئیس ستاد شهرستانی توسعه خاوران به عنوان طرف اول به نمایندگی فرماندار شهرستان نهبندان و سرمایه گذار بخش خصوصی به عنوان بسته بندی آب آشامیدنی با میزان سرمایه گذاری ٧٠ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ١۵ نفر  منعقد شد.

 

بیکی افزود: دو طرح دیگر فرآوری سنگ های معدنی و تولید اسلب (سنگ بری) با سرمایه گذار بخش خصوصی شرکت آدرین سنگ مدرن با میزان سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و اشتغال مستقیم ٢۵ نفر مورد توافق طرفین قرار گرفت.

 

وی هدف از این تفاهم نامه را بسیج امکانات معنوی و مادی برای اطمینان بخشی، تسهیل گری و تسریع در انجام فعالیت های سرمایه گذاری در راستای اهداف توسعه‌ای شهرستان عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه ها برای رسیدن به توسعه ای پایدار همه جانبه و متوازن است.

 

 

 

کد خبر 1060805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha