همایش «همسنگران انقلابی» در پردیس برگزار شد

همایش «همسنگران انقلابی» در شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همایش «همسنگران انقلابی» با حضور امام جمعه شهرستان پردیس و حضور محدود مردم و مسئولین برگزار شد.

نشست صمیمی ائمه جماعات، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج برادران و خواهران شهرستان پردیس با عنوان «همسنگران انقلابی» با حضور و سخنرانی حجت‌ الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، سرگرد گرمابدری فرمانده سپاه، حجج اسلام: کریمی ریاست اداره تبلیغات اسلامی، کریمانی مسئول امور مساجد شرق تهران، نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از ائمه جماعات و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های بسیج شهرستان در محل بوستان نور الشهدا فاز ۳ پردیس برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره بقره گفت: هر کس در ارتقا و شکوفایی جایگاه مسجد کوتاهی کند باید در پیشگاه خداوند متعال جوابگو باشد.

وی افزود: امروزه توقع مقام معظم رهبری از مردم خیلی بیشتر از نهادها و ادارات است چرا که مردم همیشه و در همه جا پیشقدم بودند.

حجت الاسلام حسینی مساجد را نقطه امید برای آحاد مردم دانست و تصریح کرد: مسجد پناهگاه و ملجأ مردم است و همه باید با همکاری و ایجاد همدلی بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 1060812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha