ویژه برنامه قرآنی به یاد شهدا در کانون فرهنگی هنری نورالطریق برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق گفت: ویژه برنامه قرآنی به یاد شهدا و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری نورالطریق در صحن مسجد جامع روستای ورگه سران برگزار شد.

«فرج خیر اندیش» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه قرآنی به یاد شهدا و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری نورالطریق در صحن مسجد جامع روستای ورگه سران برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق تصریح کرد: قرائت دعای فرج برای شفای بیماران و نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های معنوی این مراسم بود که با حضور اعضای کانون اجرا شد.

 

وی ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برپا شد.

 

خیراندیش خاطر نشان کرد: طبق منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و این برنامه معنوی در همین راستا با حضور اعضای کانون به یاد شهدا به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالطریق افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز و آشنایی آنها با دوران دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان از دیگر اهداف برپایی این مراسم معنوی بود.

 

خیراندیش اظهار داشت: 80 محور موضوعی فعالیت این کانون در سامانه بچه های مسجد مشخص شده است و هم اکنون 25 نفر از نوجوانان و جوانان این روستا به عنوان عضو کانون ثبت نام کرده اند.

کد خبر 1060831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha