سفر رئیس سازمان برنامه بودجه به اصفهان و دستاوردهای آن

سفر شخص اول برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان دستاوردهای زیادی را به همراه داشت که اعتباربخشی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله آن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حرکت مسئولان از مرکز کشور به سمت مناطق مختلف و ارتباط گیری با اشخاص در مناطق مختلف به صورت حضوری و غیرحضوری باعث درک بهتر مسائل و تصمیم گیری های واقعی تر و صحیحی خواهی شد.

 

استان اصفهان به مدت یک روز میزبان شخص اول برنامه و بودجه کشور یعنی محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور بود که دستاوردهای زیادی را برای این منطقه به همراه داشت.

 

بازدید از پروژه های در حال اجرا و تخصیص اعتبار برای تکمیل طرح های نیمه تمام این استان فرصتی برای جهش خدمت رسانی و پیشگیری از فریاش پروژه ها خواهد شد.

 

*اعتبار بخشی به پروژه های نیمه تمام

 

در این سفر 545 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اصفهان از جمله کنار گذر شرق، طرح آبرسانی و طرح های خدماتی اختصاص یافت.

 

«محمدباقر نوبخت» در این سفر با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در جامعه ایجاد شده، تصریح کرد: برای کارکنان دولت و بازنشستگان برنامه ریزی شده تا با افزایش حقوق ها به زندگی این قشر کمک شود و در کل جامعه نیز طرح های حمایتی و نظام مندی اقتصادی مد نظر است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر با جمعی از مردمان مناطق شهرستانی و کمتر توسعه یافته نیز گفتگو کرد و اظهارداشت: احداث خانه برای مردم و خانه دار شدن آنها برای مسئولان دولت دلچسب تر از توسعه صنعتی با وجود خیر و برکت های زیاد در حوزه اقتصاد می باشد.

*دستور تکمیل پروژه ورزشی دانشگاه اصفهان

 

وی در آیین افتتاحیه سالن ورزشی دانشگاه اصفهان گفت: فرآیند احداث و تکمیل این طرح بسیار طولانی شده و دولت برای تکمیل آن اعتباری اختصاص می دهد.

 

نوبخت اضافه کرد: دانشگاه ها سهم موثری در ارتقای سطح کیفیت نیروی انسانی جامعه دارند و باید از طرح های آن ها حمایت شود.

احداث سالن ولایت دانشگاه اصفهان با اعتبار سفر رهبر معظم انقلاب به استان اصفهان آغاز شده بود که در مقطعی از زمان متوقف و از سال 97 مجدد شروع شد که تاکنون 92 درصد آن تکمیل و آماده استفاده است.

 

*بهره برداری از مسکن محرومین

 

استاندار اصفهان با اشاره به سفر تیرماه سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان اصفهان گفت: در آن روز کلنک احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومین زمین زده شد که امروز در مدت یکسال شاهد بهره برداری از 2 هزار و 200 واحد آن هستیم.

 

«عباس رضایی» افزود: مابقی این خانه ها با پایان شهریورماه تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

 

وی با بیان اینکه احداث هزار و 150 واحد مسکونی نیز برای مددجویان کمیته امداد در حال انجام است، یادآورشد: این پروژه نیز بزودی تکمیل و تحویل افراد خواهد شد.

کد خبر 1061065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha