اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای نسل جوان تبیین شود

حیدری گفت: باید در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد آثار، افکار و مبارزات امام راحل علیه ظلم را برای نسل جوان تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» ظهر امروز(شنبه، 8خرداد) در جلسه ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی(ره) فومن اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 نشأت گرفته از جریان خرداد 1342 است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه در سال 57 حضرت امام(ره) با اتکا به خدا و مردم و با دستان خالی توانست رژیم شاه را سرنگون کند افزود: موظفیم در این ایام آثار، افکار و مبارزات امام راحل علیه ظلم را برای نسل جوان تبیین کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه با استفاده از فضای مجازی باید اندیشه‌های امام بولد شود گفت: در مراسم شهرستانی ارتحال امام باید شرایط ویژه شهرستان در نظر گرفته و مراسمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

 

حیدری تصریح کرد: با توجه به وضعیت کرونایی که مواجه هستیم، کلا مراسمات تحت تاثیر قرار گرفته که باید از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا آنچه در شان امام بزرگوار است به نمایش بگذاریم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به اینکه شهرداری های تبلیغات محیطی را مد نظر قرار دهند خاطرنشان کرد: شهرستان باید همزمان با سالروز ارتحال امام رنگ و بوی عزا به خود بگیرد.

 

در ادامه حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» با بیان اینکه سی و دومین سالگرد ارتحال امام، پنجاه‌وهشتمین سالگرد قیام 15 خرداد و و بیستمین سالروز شهادت آیت الله احسانبخش را در پیش داریم اظهار کرد: در واقعه 15 خرداد، استان گیلان شهید حجت الاسلام سید یونس رودباری را تقدیم راه امام کرد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه همزمان با سالروز رحلت امام خمینی(ره) بیش از 50 مراسم فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان برگزار می‌شود افزود: کلیه مراسم‌ها همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی تولید محتوای اندیشه‎های امام راحل را در دستور کار داریم خاطرنشان کرد: در صددیم در این زمان اندیشه‌های تابناک معمار کبیر انقلاب را برای مردم به اشتراک بگذاریم.

کد خبر 1061284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha