تمام مسئولین در نظام جمهوری اسلامی به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب می شوند

حجت الاسلام طاهری با اشاره اینکه در رژیم گذشته برای انتخابات لیست معینی می دادند و انتخابات شبیه یک انتخابات فرمایشی بود، گفت: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولین توسط مردم به صورت غیر مستقیم و یا مستقیم انتخاب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محی الدین طاهری»، امروز (شنبه 8 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات 1400 یک آزمایش است، گفت: با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در معرض آزمایش الهی قرار گرفتیم.

رئیس شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی استان فارس با تاکید بر اینکه هر سال یک آزمایش برای بُعد جمهوریت نظام از همان ابتدا تا امروز وجود داشته است، تاکید کرد: این آزمایش ها با حضور میلیونی ملت ایران شکل گرفته است.

وی با اشاره اینکه در رژیم گذشته برای انتخابات لیست معینی می دادند و انتخابات شبیه یک انتخابات فرمایشی بود، افزود: در نظام جمهوری اسلامی تمام مسئولین، از رهبری تا شوراهای شهر و روستا توسط مردم به صورت غیر مستقیم و یا مستقیم انتخاب می شوند.

حجت الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه حضور حداکثری یک حرکت قدرت گرایانه است و باعث می شود نظام بیمه شود، تاکید کرد: دشمن قبل از هر انتخابات سعی می کند مردم را دلسرد کند چرا که آنان از حضور پرشور در انتخابات هراس دارند اما همیشه تیرشان به سنک می خورد.

کد خبر 1061382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha