راه اندازی دفتر نمایندگی مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا

دفتر نمایندگی مبارزه با استعمال دخانیات در شهرستان مرزی بندر آستارا راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات؛ دفتر نمایندگی مبارزه با استعمال دخانیات در آستارا راه اندازی شد.

 

دفتر نمایندگی مبارزه با استعمال دخانیات در محل بیمارستان سابق شهید بهشتی و با مشارکت شبکه بهداشت و درمان راه اندازی شده است.

 

این دفتر که با هدف کاهش مصرف سیگار و قلیان و هدایت جوانان به کارهای فرهنگی راه اندازی شده است، فعالیت ها و برنامه های اعضای جمعیت از این دفتر پشتیبانی و هدایت می شود.

 

«رضا میرنظری» در آیین افتتاح این دفتر،اظهارکرد: به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات، روز گذشته مسابقه شطرنج با حضور ۴۰ کودک و نوجوان در مسجد امام جعفر صادق(ع) آستارا برگزار شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی مبارزه با استعمال دخانیات بندر آستارا افزود: این مسابقه که با همکاری هیات شطرنج برگزار شد در پایان به پنج نفر برگزیده جوایز نفیسی اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات آستارا بیش از ۱۵۰ عضو دارد، تصریح کرد: ۲۰ نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.

 

میرنظری با اشاره به اینکه ۸۷ چایخانه در شهرستان آستارا فعال است و با وجود اینکه مجوز قلیانسرا صادر نمی شود، گفت: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های فرهنگی، کاربری آنها را تغییر دهیم و جوانان سیگاری و قلیانی را به ورزش و کتابخوانی سوق دهیم.

کد خبر 1061587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha