ویژه برنامه های کانون های مساجد استان زنجان در سالروز ارتحال امام(ره) مجازی برگزار می شود

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، ویژه برنامه های گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در کانون های مساجد استان زنجان به صورت مجازی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تسلیت 14 و 15 خرداد سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای قیام خونین اظهار کرد: ویژه برنامه هایی به همین مناسبت در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد، گفت: به همین مناسبت مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه سیاسی امام راحل در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه آشنایی جوانان با سیره علمی و عملی امام راحل یک ضرورت است، گفت: به همین منظور در فضای مجازی مطالب مرتبط با اندیشه های آن حضرت منتشر خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان به برنامه دیدار با خانواده شهدا و حضور در مزار شهدا برای غبارروبی از دیگر برنامه های این ایام خواند و افزود: برگزاری طرح تلاوت نور طی هفته جاری به نیت شادی روح پرفتوح امام راحل و شهدای 15 خرداد نیز از دیگر برنامه های کانون های مساجد به این مناسبت است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انتشار محتواهایی مرتبط با ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی (ره) در فضای مجازی و پیامک به کانون های مساجد از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان است.

کد خبر 1061799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha