آغاز ثبت نام کلاس های قرآنی واحد تخصصی قرآن و عترت کانون اندیشه شهرستان نهاوند

بحیرایی گفت: ثبت نام کلاس های قرآنی واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند با رعایت دستور العمل های بهداشتی آغاز شد.

«پیام بحیرایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان  و نوجوانان کلاس های قرآنی شامل روانخوانی،حفظ عمومی و تخصصی، تجوید عمومی و سطح یک، قرائت مسابقه ای و مجلسی، صوت و لحن(تخصصی می باشد)، سرود،اذان، تواشیح و همخوانی قرآن کریم در واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه نهاوند ثبت نام می کند.

 

مدیر واحد تخصصی قرآن و عترت کانون فرهنگی و هنری اندیشه شهرستان نهاوند افزود: همچنین در رشته عترت شامل ، نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، حفظ حدیث اصول کافی،ترجمه و مفاهیم مقدماتی و تخصصی،تدبر در قرآن کریم،تفسیر،احکام، آموزش مکبری،ابتها ثبت نام به عمل می آید.

 

وی ادامه داد: پس از پایان هر دوره آموزشی مدرک معتبر در پایان هر دوره اعطا می شود و کلاس ها حضوری با رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: برای قاری و عامل به قرآن شدن نیازمند توکل بر خدا تلاش و کوشش و مداومت وگوش کردن به سخنان اساتید مجرب لازم است.

 

بحیرایی با بیان اینکه زمان ثبت نام کلاس  سه شنبه ها و پنج شنبه ها ساعت ۸ صبح تا ۱۱ صبح به صورت تلفنی و حضوری است، شماره های تماس ۳۳۲۴۵۰۵۳-۰۹۱۸۹۵۴۶۴۱۷ و مکان مراجعه حضوری چهار راه معلم،مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) ارشاد.طبقه اول اتاق ۱۰۶  است.

 

 

 

کد خبر 1061858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha