تعداد شعب اخذ رای در استان اردبیل ده درصد افزایش یافت

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از افزایش ده درصدی شعب اخذ رای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، «بهروز ندایی» در جلسه ستاد انتخابات استان، گفت: شعبه هایی که بیش از هزار رای در آن اخذ شده بود به دو شعبه افزایش و یا یک شعبه سیار در آن دایر شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: تمامی تعرفه های احراز هویت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برای انتخابات دریافت شده و در استانداری مستقر است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: به لحاظ زیرساختی از جمله خودرو و نیروی انسانی و تجهیزات لازم مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم و تمامی امکانات فراهم شده است.

 

ندایی با بیان اینکه نزدیک ترین شعب به محل سکونت افراد اطلاع رسانی می شود، افزود: سامانه ای در وزارت کشور تهیه شده که نزدیک ترین شعبه به افراد پیامک می شود.

 

 وی به افراد رد صلاحیت شده در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و ادامه داد: افراد رد صلاحیت شده  در شوراهای اسلامی شهر ۳۸ نفر هستند که می توانند به هیات نظارت استان اعتراض کنند.

 

ندایی بیان کرد: تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ تا ۲۶ انجام و تبلیغات خارج از این محدوده زمانی غیرقانونی است.

 

در این جلسه فرمانداران شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز گزارشی از اقدامات انجام گرفته در راستای برگزاری انتخابات ارایه کردند.

کد خبر 1061885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha