محروم بودن شهر شول آباد از نعمت گاز

گودرزی، با اشاره به محروم بودن شهر شول آباد از نعمت گاز، گفت: علمیات گازرسانی به این شهر در سال ۹۹ مجدد کلید خورد و امید است که با برطرف ساختن مشکل معارض عملیات گازرسانی به زودی با موفقیت پایان یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «کرم گودرزی»، امروز(10 خرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در سال ۹۹، برنامه گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی 82 درصد اجرا شد.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به افزایش ۴۰۰ درصدی ایجاد زیرساخت گازرسانی برای جایگزینی گاز با سوخت مایع در بخش گازرسانی صنعتی، گفت: تاکنون گازرسانی به ۸۶۰ واحد صنعتی به بهره برداری رسیده  است که تعداد ۳۲۲ واحد آن در سال ۱۳۹۹ گاز دار شده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۶ شهر استان لرستان به عنوان شهر سبز معرفی شد و تنها شهر باقی مانده استان شهر شول آباد بود که به علت وجود معارض عملیات گازرسانی آن مختل شده بود.

 

گودرزی با اشاره به انجام پیگیری های لازم، اظهارداشت: در سال ۹۹ شروع مجدد این عملیات کلید خورده و امید است با تلاش‌های شبانه روزی همکاران آخرین شهر لرستان نیز از این نعمت خدادادی بهره مند شود.

 

وی به افزایش ۹ درصدی نفوذ گازرسانی روستایی در سال ۹۹ اشاره و بیان کرد: در سال گذشته گازرسانی به ۲۰۰ روستا انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با اشاره به آسیب هایی که سیل 99 به زیرساخت ها وارد ساخته است، گفت: ۴۵۰ نقطه آسیب دیده از سیل شناسایی و بازسازی شده و  بیش از ۲۰ خط جایگزین در استای تاب آوری شبکه اجرا شده است.

 

کد خبر 1061993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha