اجرای  برنامه‌های ویژه به مناسبت سی و دومین ساگرد ارتحال امام (ره) در خمین

حجت الاسلام رضوی از اجرای بیش از ۱۰ ویژه برنامه به مناسبت سی و دومین ساگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در خمین خبر داد.

حجت الاسلام « رضوی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از اجرای بیش از 10 ویژه برنامه در شهرستان خمین خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این ویژه برنامه ها به صورت مجازی و غیر مجازی در سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرستان خمین با رعایت پروتکل های بهداشتی در برنامه های حضوری برگزار می شود.

 

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در خمین افزود: همزمان با فرارسیدن ایام ارتحال رهبر کبیر و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بیت تاریخی و مقدس آن امام فرزانه آماده اجرای برنامه های مجازی و غیر مجازی با حضور اقشار مختلف مردم فهیم شهرستان خمین، استان مرکزی و سراسر کشور است .

 

وی با اشاره به اینکه فضا سازی و سیاه پوش کردن و گلباران و عطر افشانی بیت در ایام ارتحال انجام شده است، بیان کرد: بیت تاریخی و مقدس امام راحل (ره) از روزهای قبل از ارتحال میزبان مهمانان وکاروانیان عاشق با رعایت پروتکلهای بهداشتی شده است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه ویژه برنامه ارتحال در روز 14 خرداد برگزار می شود، ادامه داد: این ویژه برنامه با حضور مسئولین استانی، آیت الله در نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مسئولین شهرستانی و مردم فهیم شهرستان خمین در فضای باز و با فاصله اجتماعی جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی  برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضوی اضافه کرد: این مراسم از طریق شبکه شاد به عنوان «مهربان ترین پدر» نیز با همکاری آموزش و پرورش و شبکه استانی صدا و سیمای آفتاب و شبکه های کشوری پخش خواهد شد.

 

مدیر موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) در خمین هدف از اجرای این برنامه را شناساندن شخصیت و زندگی امام خمینی(ره) به جوانان و نوجوانان دانست وبیان داشت: این برنامه با توجه به شرایط و وضعیت کرونا به صورت مجازی در حال برگزاری است و مخاطبین اصلی این برنامه جوانان و نوجوانان هستند تا بتوانیم شخصیت والا و مقام امام فرزانه را به این نسل بشناسانیم و الگوی برای این نسل قرار دهیم .

کد خبر 1063014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha