سیره امام خمینی (ره) مهمترین شاخصه در مسیر انقلاب ماندن است 

حجت الاسلام احمد اکبری نژاد گفت: برای این که انقلاب اسلامی ما دچار تغییر نشود و راه اصلی را گم نکنیم باید شاخصه هایی را دنبال کنیم که مهمترین شاخصه سیره امام خمینی (ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۴ خرداد حجت الاسلام «احمد اکبری نژاد» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، گفت: همه ما ملزم هستیم در گفتار، رفتار و در زندگی خویش تقوای الهی را رعایت کنیم چرا که در صورت رعایت تقوای الهی، کامیاب و رستگار می شویم.



امام جمعه موقت رودبار جنوب ضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: امام راحل تحول بزرگی را در تاریخ رقم زده و این انقلاب بزرگ را به پشتوانه مردم به نتیجه رساندند.


وی افزود: در تاریخ انقلاب های گوناگونی رخ داده و می بینیم هدف و مقصود اصلی انقلاب ها به وقوع نپیوسته و آن انقلاب ها دچار تغییر و دگرگونی شده اند.


حجت الاسلام اکبری نژاد ابراز کرد: برای این که انقلاب اسلامی ما دچار تغییر نشود و راه اصلی را گم نکنیم باید شاخصه هایی را دنبال کنیم که مهمترین شاخصه سیره امام خمینی (ره) است.


خطیب موقت جمعه رودبار جنوب اظهار کرد: در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به دلیل بازداشت امام خمینی (ره) مردم قم قیام کردند و رژیم پهلوی این قیام را به خاک و خون کشید و مردمی زیادی را به شهادت رساند.


وی خاطرنشان کرد: امروز عده ای معیشت مردم را به گروگان گرفته و کمر تولید را شکسته و کشاورزان را به خاک سیاه نشانده اند، اگر این عده در زمان حیات امام حسین (ع) بودند بدون شک جزء لشکر یزید بوده و در مقابل آن حضرت شمشیر می زدند.


حجت الاسلام اکبری نژاد در خاتمه عنوان کرد: مردم باید به تفکر ظلم ستیز، عدالت گستر و ضد فساد رای بدهند چرا که این تفکر انقلابی است و هیچ کس حق ندارد نسبت به انتخابات بی تفاوت باشد همه ما باید زمینه مشارکت گسترده را فراهم کنیم و با انتخاب اصلح دولت انقلابی را بر روی کار بیاوریم.

کد خبر 1063185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha