حضور گسترده‌ مردم در انتخابات موجب حفظ دستاوردهای انقلاب می‌شود

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری گفت: حضور گسترده‌ مردم در انتخابات علاوه بر نقش آنان در تعیین سرنوشت خود، باعث حفظ این دستاوردها و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، به مناسبت فرارسیدن ۱۴ و ۱۵خرداد ماه، مراسم بزرگداشت «سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی» و قیام ۱۵ خرداد امروز در نمازخانه‌ اداره‌ آموزش‌ و پرورش این شهرستان برگزار و این مراسم به صورت زنده از شبکه‌ شاد برای فرهنگیان و دانش‌آموزان مدارس نیز پخش شد.

 

 حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی نوری» در این مراسم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بدون نام امام راحل(ره) شناخته ‌شده نیست اظهار کرد: در تمام دنیا و در میان همه‌ ملت‌های مخلتف وقتی از انقلاب اسلامی ایران سخنی به میان می‌آید، آن را با نام امام خمینی (ره) می‌شناسند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا ایمان به خدا، باور به مردم و صبر و استقامت در راه رسیدن به هدف را از ویژگی‌های اصلی امام خمینی(ره) در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام خمینی(ره) با برپایی انقلاب اسلامی الگویی را در زمام‌داری و حکومت‌داری ایجاد کرد که در مقابل الگوهای متعارف شرق و غرب عالم قرار گرفت.

 

وی حضور مردم در تمام صحنه‌ها را عاملی تعیین‌کننده در پیروزی انقلاب اسلامی از نظر امام (ره) دانست و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با حضور در همه‌پرسی۱۲ فروردین نوع حکومت خود را انتخاب کردند و بعد از آن نیز در انتخابات متعدد از قبیل همه‌پرسی قانون اساسی، ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، نشان‌دهنده‌ی اعتقاد امام (ره) بر مشارکت همه‌جانبه‌ی مردم در تمامی مسائل مربوط به کشور و انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام راشدی‌نوری به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری نیز اشاره و خاطرنشان کرد: هرچند مشکلات متعددی در کشور وجود دارد اما در سایه‌ انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی به دست آمده است بنابراین حضور گسترده‌ مردم در انتخابات علاوه بر نقش آنان در تعیین سرنوشت خود، باعث حفظ این دستاوردها و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

 

 

کد خبر 1063355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha