پیکر پاک شهید مدافع حرم در اراک تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر شهید مدافع حرم سردار شهید سعید مجیدی با حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهید پرور شهر اراک تشییع شد.

خبرگزاری شبستان: اراک / در پی اطلاعیه سپاه روح الله استان مرکزی مبنی بر زمان تشییع و تدوفین شهید مدافع حرم «سردار شهید سعید مجیدی»، از ساعات اولیه صبح امروز 17 خرداد میدان شهدای شهر اراک مملو از زن و مرد و پیر و جوان شد که برای وداع با این شهید بزرگوار آمده بودند.

 

مردم ولایتمدار، همیشه در صحنه و شهید پرور استان مرکزی و شهر اراک با در دست داشتن پرچم های ایران اسلامی و عکس های از سردار سلیمانی و رهبر انقلاب و همچنین سربندهای یاحسین(ع)، یا زهرا(س) و ... از خیابان های منتهی به میدان شهدا وارد میدان شده و بار دیگر با امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

 

پس از تجمع پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی از شهدای مدافع حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان اجرائی، قضایی، نظامی و انتظامی این خطه تشییع شد.

شرکت کنندگان در این آیین پیکر مطهر این شهید گرانقدر را بر دوش گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از میدان شهدا تا گلزار شهدای این شهر تشییع کردند.

 

مردم مومن  و شهید پرور استان مرکزی و شهر اراک با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زدند و اعلام کردند که ادامه دهنده راه شهدا و آرمان های امام راحل هستند و همواره در خط ولایت فقیه حرکت می کنند.

 

پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع و قرائت نماز به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با نوای گروه موزیک سپاه روح الله استان مرکزی و مارش عزا در آرامگاه ابدیش به خاک سپرده شد.

 

شرکت کنندگان در این آیین با حضور خود اعلام کردند که ادامه دهنده راه امام و شهدا هستند و با حضور خود در همه صحنه ها از انقلاب، آرمان های امام و شهدا و رهبری حمایت می کنند.

 

شهید «حسن عبدالله زاده» و «سعید مجیدی» از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.

کد خبر 1063795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha