کمبود نیروی انسانی، یکی از مهم ترین مشکلات آموزش و پرورش است

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش، کمبود نیروی انسانی در برخی از رشته ها و مقاطع تحصیلی است.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: نیروی انسانی هر ساله از طریق دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جذب می شود که هنوز در این خصوص چیزی مشخص نشده است.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان عنوان کرد: جلسه نقل و انتقالات مرحله اول برون استانی آموزش و پرورش شهرستان شیروان برگزار شد که در آن به بررسی چالش ها و مشکلات نقل و انتقالات مرحله اول برون استانی پرداخته شد.

 

نادری خاطرنشان کرد: مراحل نقل و انتقال باید از راه قانونی و ضوابط مندرج در بخشنامه های ارسالی اجرا شود تا حق هیچ فردی تضییع نشود.

 

وی تاکید کرد: سعی بر این است تا حد امکان نقل و انتقال همکاران بدون مشکل انجام شود.

 

وی در خصوص آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر آزمون های ورودی مدارس استعدادهای درخشان اندیشیده شده است.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: ایجاد فضای آرام برای دانش آموزان و والدین، توجیه روسا و ناظران حوزه های اجرایی و هماهنگی لازم بین حوزه های مختلف از اولویت برگزاری آزمون است.

 

نادری افزود: درب هاي ورود به جلسه امتحان نيم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد که داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن درب هاي ورودي، در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

کد خبر 1063901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha