شعارهای انتخاباتی شعله های امید را در دل محرومان روشن می کند

انتخاب صحیح و اصلح می تواند طی چند سال پیشرفت، توسعه، اقتدار و سربلندی را برای کشور رقم بزند.

خبرگزاری شبستان_ لرستان؛ این روزها تنور انتخابات در حال داغ شدن است و مردم بریده از فشارهای سنگین اقتصادی، بیکاری وتورم هنوز هم با امید به تبلیغات، شعارهای انتخاباتی و مناظرات گوش می دهند.

 

به رغم تلاش های دشمنان برای نا امید شدن مردم، ملت با بصیرت ایران اسلامی با هوشیاری و آگاهی پای عهد خود با انقلاب اسلامی ایستاده و خود را برای انتخابی سرنوشت ساز آماده می کنند.

 

این روزها که تنور انتخابات داغ شده است، به رغم تلاش های دشمنان برای بی تفاوت شدن مردم نسبت به انتخابات و کاهش مشارکت مردم در انتخابات، مردم  هوشیارانه در این عرصه فعالیت دارند.

 

در روزهای منتهی به انتخابات، دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته تا با ایجاد ناامیدی، از حضور مردم در پای صندوق های رای بکاهد چرا که به خوبی می داند هر برگه رای، دشمن را در رسیدن به اهدافش مایوس تر می کند.

 

شعارهای انتخاباتی و عملکردهای پیشین برخی نمایندگان مردم نور امید را در دل محرومان روشن کرده است و امید می رود نتیجه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال 1400 تقویت خدمت رسانی به مردم باشد.

 

انتخاباتی که می تواند طی چند سال پیشرفت، توسعه، اقتدار و سربلندی را برای کشور رقم بزند، اولین گام برای این مولفه ها، انتخاب درست و اصلح است.

 

در این میان نقش جوانان در هر جامعه ای بسیار اثر گذار است، جوانانی که با امید به آینده می توانند قله های پیشرفت را فتح کنند اما عده ای تلاش دارند تا بذر ناامیدی را در دل جوانان بکارند و هر روز آتش این ناامیدی را شعله ورتر می کنند.

 

 

جوانان از مهمترین عناصر در برگزاری انتخابات پرشور و همچنین عامل اصلی در سرنوشت کشور هستند به طوری که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری جوانان را به عنوان هسته اصلی مورد خطاب قرار دادند که باید در۴۰ سال دوم انقلاب در جامعه نقش‌آفرینی کنند.

 

انتخابات پیش رو نیز عرصه مناسبی برای ورود جدی جوانان و نقش آفرینی آنان در سرنوشت کشور و نظام است و جوانان علاوه بر ایجاد شور و نشاط در فضای انتخاباتی و ترغیب مردم به حضور حداکثری وآگاه سازی جامعه وپرهیز از انتخابات هیجانی، می‌توانند با تبیین سخنان رهبری وهمچنین مطالعه ومعرفی شاخصه‌ های انتخاب اصلح، مردم را در جهت بهترین انتخاب یاریگر باشند.

کد خبر 1064004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha