حضور حداکثری در میدان انتخاب مورد توجه همگان باشد

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مهم است و باید همگان پای کار و در میدان انتخاب باشند و همچنان که مردم همواره در صحنه بوده اند امسال هم با هوشیاری بیشتر کسی را که انتخاب خواهند کرد که اصلح بوده و زمینه ساز ظهور باشد.

حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لایینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: انتخابات پیش رو انتخاباتی حساس است را که دشمنان علیه ما با تمام توان وارد میدان شده اند و باید هوشیار باشیم.

 

امام جمعه نکا افزود: دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی و ماهواره ای برای دلسرد کردن مردم و عدم حضور در پای صندوق های رأی برنامه ریزی کرده اند و ما باید در این فضاها بیشتر از قبل کار کنیم و از جوانان زبده استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم علیرغم تلاش‌های شیاطین برای دلسرد کردن و ایجاد مانع در مسیر انتخابات، انقلاب خود را حفظ کرده اند و لذا حضور پرشور مردم را همچون همه انتخابات ها خواهیم داشت و نباید دلسرد شد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: رقابت سالم، اصلِ اول در انتخابات است؛ کاندیداها باید حرف خودشان را بزنند و ایده و طرح خود را مطرح کنند اما نباید تحریف کنند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: « انتخاب را صحنه جنگ قدرت قرار ندهید» و لذا باید با توجه به فرمایشات رهبری اخلاق مداری رعایت شود و دوستانه و در صلح و آرامش برای رقابتی سالم تلاش شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: حضور در انتخابات و انتخاب اصلح مهم است و باید همگان پای کار و در میدان انتخاب باشند و همچنان که مردم همواره در صحنه بوده اند امسال هم با هوشیاری بیشتر کسی را که انتخاب خواهند کرد که اصلح بوده و شایستگی داشته باشد و زمینه ساز ظهور امام زمان باشد.

 

امام جمعه نکا یادآور شد: مشارکت بالا مهم است. اقتدار و عزت نظام کشور ما را، یک انتخاب پرشور، می تواند تامین کند و در ادامه انتخابات مطلوب، انتخاب احسن است و باید فردی را انتخاب کنیم که دلسوز نظام و مردم باشد.

کد خبر 1064240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha