۱۲۸مین واحد احداثی خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول در رامیان افتتاح شد

۱۲۸مین واحد احداثی برای خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری ظهر امروز (چهارشنبه ۱۹ خرداد) با حضور نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر رامیان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «حسین روحانی نژاد»، نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دومین روز سفر خود به استان گلستان به شهرستان رامیان رفت و از پروژه های این شهرستان بازدید و پروژه هایی را افتتاح کرد.

 

ظهر امروز (چهارشنبه 19 خرداد) پروژه ۴ واحدی انجمن خیرین مسکن ساز استان و ۱۲۸ مین واحد احداثی برای خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول شهری را در شهر رامیان افتتاح و به بهره برداری رساند.

 

همچنین با همت دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی ره و انجمن خیرین مسکن ساز استان گلستان، کلنگ احداث پروژه ۲۶ واحدی مسکن اقشار کم درآمد در شهر مزرعه کتول در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع به زمین زده شد.

 

در این مراسم که مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان، امام جمعه و فرماندار شهرستان علی آباد کتول حضور داشتند، مقرر شد این پروژه به مساحت مفید دو هزار متر مربع در مدت ۱۸ ماه احداث و به واجدین شرایط تحویل شود.

 

 

کد خبر 1064347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha