اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه دهه کرامت به همت کانون خدمت رضوی بهشهر

طاطیان از اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه دهه کرامت به همت کانون خدمت رضوی بهشهر خبر داد و گفت: «خدمت کریمانه، گره‌گشایی به رسم اهل بیت(ع)» به عنوان شعار دهه کرامت سال ۱۴۰۰ اعلام شد، دهه کرامت از شنبه ۲۲ خرداد تا سه‌شنبه ۱۱ ذی القعده است.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: امسال علاوه بر اینکه مانند سال گذشته درگیر کرونا هستیم و برخی از برنامه‌های ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد، برگزاری انتخابات را پیش‌رو داریم که همه خادمیاران تمرکز ویژه‌ای برای حضور گسترده مردم و ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات دارند و در کنار برنامه های دهه کرامت توجه به روشنگری و بصیرت افزایی در دستور کار است.

 

دبیر کانون‌ های خدمت رضوی شهرستان بهشهر گفت: در دهه کرامت سعی داریم خدمات مختلفی را در اختیار مردم قرار دهیم تا این تلاش ها و خدمت رسانی مورد رضایت مردم و امام رضا (ع) قرار گیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: جلسه توجیهی برنامه دهه کرامت دفتر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر با حضور مسئولین کانون های عمومی بهشهر برگزار و مقرر شد در مجموع بیش از 10 عنوان برنامه توسط حوزه ستادی، کانون عای موضوعی و محلی به جامعه ارائه شود.

 

طاطیان گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده در حوزه ستادی، برنامه هایی همون توزیع سبد کالا، طبخ غذا هر روز 80 پرس، تهیه نبات و تبرک و توزیع بین نمازگزاران مساجد، نصب پرچم ورودی و خروجی شهر، دیدار با پنج خانواده شهید با نام رضا و توزیع کارت هدیه برنامه ریزی شده است.

 

وی افزود: در کانون خدمت رضوی سعی داریم مردم را با خدمات رضوی آشنا کنیم که این ایام و دهه کرامت سبب شده است تا بتوانیم عملکردها را به بهترین شکل انجام دهیم و با استفاده از توان کانون های محلی و موضوعی و خادمیاران وارد عمل شویم.

 

دبیر کانون‌ های خدمت رضوی شهرستان بهشهر تصریح کرد: در حوزه کانون های موضوعی، برگزاری  وبینار آموزشی و پژوهشی، اجرای گروه سرود بیمارستان خاتم،  پرسمان امام شناسی،  برنامه خاطره ای از زیارت و مسابقه عکس در ارتباط با روز دختر در نظر گرفته شده است.

 

طاطیان یادآور شد: کانون های محلی خدمت رضوی در بهشهر هم از کانون های فعال هستند که در ایام دهه کرامت برنامه های ویژه ای همچون مزین شدن سر درب منزل به پرچم امام رضا(ع) و برپایی ایستگاه های صلواتی در محلات را در دستور کار دارند.

کد خبر 1064765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha