حزب گرایی و جناح بازی در رأی دادن ها دخیل نباشد

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح باید بر اساس توانمندی و برنامه نامزدها باشد، گفت: نباید حزب گرایی و جناح بازی در رأی دادن ها دخیل باشد زیرا برخی از نامزدها سعی دارند با تهمت و تخریب رقبا چند رأی بیشتر جذب کنند و این شایسته نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 21 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک در پیش بودن دهه کرامت، گفت: باید در این دهه مبارک به معنای واقعی به کرامت بیندیشیم و در راستای ارتقای این ویژگی در خودمان بکوشیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه کرامت در وجود همه انسان ها وجود دارد ولی باید آن را متبلور کنیم، افزود: کرامت در انتخاب های انسان نیز تأثیرگذار است و انسان های کریم انتخاب های محسنانه دارند.

 

خطیب جمعه شهرکرد بر اهمیت انتخابات در جمهوری اسلامی تأکید کرد و ادامه داد: انتخابات در جمهوری اسلامی در درجه اول یعنی مشارکت در سرنوشت و رأی دادن و سپس باید با انتخابی کریمانه به یک فرد اصلح رأی داد.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه انتخاب افراد اصلح باید بر اساس توانمندی و برنامه نامزدها باشد، اظهار کرد: نباید حزب گرایی و جناح بازی در رأی دادن ها دخیل باشد زیرا برخی از نامزدها سعی دارند با تهمت و تخریب رقبا چند رأی بیشتر جذب کنند و این شایسته نیست.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به تلاش دشمنان برای القای ناامیدی در کشور اشاره کرد و افزود: رسانه های دشمن سعی دارند با توطئه های مختلف مشکلات کشور را بزرگ کرده و حضور مردم در انتخابات پیش رو را بی فایده جلوه دهند.

 

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نباید ضعف مسئولین را به پای نظام جمهوری اسلامی نوشت، خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و برخی دشمنان داخلی سناریوی هراس افکنی به راه انداخته اند و کارآمدی نظام در عرصه های مختلف را زیر بار مشکلات کمرنگ کرده اند.

 

کد خبر 1064818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha