برگزاری مسابقه نقاشی «رنگ حرم» همزمان با دهه کرامت در جهرم

رحیمی از برگزاری مسابقه نقاشی «رنگ حرم» ویژه نونهالان همزمان با دهه کرامت در شهرستان جهرم خبر داد.

«رضا رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت آغاز دهه کرامت و موالید این ایام نورانی، گفت: از سوی شبکه جوانان رضوی شهرستان جهرم برنامه هایی برای این ایام تدارک دیده شده که از جمله آن مسابقه نقاشی «رنگ حرم» ویژه نونهالان است.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) برنامه ریزی شده است، افزود: این مسابقه نقاشی ویژه گروه سنی چهار تا 10 سال جهرمی بوده است.

 

وی به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: برای شرکت در این مسابقه نقاشی، تصویر یک نقاشی رنگ نشده را در اختیار کودکان قرار می دهیم تا با رنگ آمیزی آن برای شرکت در مسابقه به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه به آثار برتر جوایزی اهدا می شود، عنوان کرد: نقاشی های ارسال شده توسط کودکان نیز در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می شود.

 

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند پس از دریافت فایل تصویر یکی از نرم افزارهای موبایلی مانند kidspaint را دانلود کرده و از این طریق آن را رنگ آمیزی و ارسال کنند.  

 

مسئول شبکه جوانان رضوی شهرستان جهرم اضافه کرد: همچنین می توان با چاپ نقاشی و رنگ آمیزی آن با مداد رنگی یا ماژیک در مسابقه نقاشی «رنگ حرم» شرکت کرد.

 

رحیمی در پایان مهلت ارسال آثار برای این مسابقه را تا اول تیرماه ذکر کرد و گفت: علاقمندان برای شرکت در مسابقه، ارسال و دریافت فایل تصویر به شماره ۰۹۳۶۸۵۸۱۷۱۶ در پیام رسان واتس آپ مراجعه کنند.

 

کد خبر 1065131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha