توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس در دهه کرامت

قزل سفلی گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در دهه کرامت با عنوان «کرامت احمدی» بین نیازمندان ۷۶ محله استان فارس توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»، امروز (شنبه 22 خرداد) در جلسه مسئولین بسیج سازندگی نواحی شیراز از آغاز رزمایش کمک های مومنانه «کرامت احمدی» در استان فارس خبر داد و گفت: رزمایش کمک های مومنانه «کرامت احمدی» با رویکرد محله محور در استان فارس به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس افزود: بدین ترتیب سومین مرحله کمک های مومنانه از 22خرداد در 31 محله هدف در شهر مقدس شیراز و ۴۵ محله در بیش از ۱۶ شهرستان استان به صورت همزمان در دهه کرامت برگزار می شود و تا اول تیر ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از اجرای این مرحله رزمایش ایجاد یک مسابقه خدمت رسانی در امتداد رزمایش سال قبل است تا ضمن دستگیری از نیازمندان، کاهش آلام آسیب دیدگان ناشی از کرونا و کمک به محرومین و اقشار مختلف آسیب دیدگان در محلات هدف به انجام برسد.

قزل سفلی اعلام کرد: در سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در استان فارس بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی در دهه کرامت بین نیازمندان توسط رده های بسیج با محوریت پایگاه های مقاومت محلات هدف و گروه ‌های جهادی فعال در ۷۶ محله با همکاری و کمک خیرین، نهادهای حمایتی، دستگاه‌های اجرایی، سازمان های مردم نهاد و آحاد مردم توزیع می شود.

کد خبر 1065152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha