شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد

ثمینی با بیان اینکه با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی قرار گرفته است، گفت: باید شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز(23 خرداد) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار داشت: همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی مهم ترین راه کنترل بیماری کروناست.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، لرستان در وضعیت مطلوبی به لحاظ بیماری قرار گرفته که این ثبات مرهون زحمات مردم، کسبه، بازاریان و سایر اقشار جامعه است .

 

وی ادامه داد: طبق آخرین گزارشات از طرف ستاد ملی، شهرستانهای سلسله، چگنی و رومشکان در وضعیت زرد و سایر شهرستانهای استان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند که با توجه به شکنندگی شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی کماکان الزامی است .

 

ثمینی با اشاره به قرارگرفتن در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: ضرورت دارد شور و حال انتخاباتی با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه باشد.

 

معاون استاندار لرستان لرستان خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس دستورالعمل های اعلام شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده و از هر گونه تجمع به ویژه در اماکن سربسته پرهیز شود.

 

ثمینی ادامه داد: تصمیم گیری در خصوص نحوه نرخ گذاری اجاره بهای مسکن در سطح کشور با هدف حمایت از مستأجران و اقشار آسیب‌پذیر از دیگر موضوعات مهم جلسه امروز بود که به آن پرداخته شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر لازم الاجرا بودن این مصوبه تصریح کرد: براساس این تصمیم افزایش اجاره بهای مسکن بر طبق مصوبه سال گذشته و نهایتاً در تهران با ۲۵ درصد، کلانشهر ها ۲۰ درصد و سایر شهرهای کشور ۱۵ درصد برای سال جاری خواهد بود.

کد خبر 1065284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha